Impact změří další nosiče

V měření sledovanosti venkovní reklamy Impact se objeví data za další outdoorové nosiče. „K dnešnímu dni mají členské společnosti AMVR data o výkonu 13 194 ploch různých formátů. Další plánovaná uzávěrka pro zařazení nových panelů do měření se uskuteční v průběhu dubna a pak pravidelně každé čtvrtletí,“ uvedla výkonná ředitelka Asociace měření venkovní reklamy Pavla Konupčíková. Odstartovala také další část terénního sběru Studie mobility, která je součástí měření.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)

MAM Exkluzivně v časopise

Oldřich Dostál
Jan Čillík
Oskar Hes a Petr Čech
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II