Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Impact změří další nosiče

V měření sledovanosti venkovní reklamy Impact se objeví data za další outdoorové nosiče. „K dnešnímu dni mají členské společnosti AMVR data o výkonu 13 194 ploch různých formátů. Další plánovaná uzávěrka pro zařazení nových panelů do měření se uskuteční v průběhu dubna a pak pravidelně každé čtvrtletí,“ uvedla výkonná ředitelka Asociace měření venkovní reklamy Pavla Konupčíková. Odstartovala také další část terénního sběru Studie mobility, která je součástí měření.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)