Ikea hlásí tendr na on-line a na produkci

Společnost Ikea Česká republika zahájila výběrová řízení na digitální agenturu a produkční agenturu pro region České republiky, Maďarska a Slovenska. Obě výběrová řízení jsou uzavřená. V první fázi Ikea ČR detailně vybrala a prostřednictvím dokumentu Žádost o informace oslovila kolem patnácti agentur dohromady ze všech tří zemí pro každé z výběrových řízení. Ikea prostřednictvím uvedených tendrů hledá dlouhodobé partnery, kteří jí v tomto regionu pomohou dále rozvíjet firemní komunikaci, posilovat značku i naplňovat vizi společnosti, kterou je vytvářet lepší každodenní život pro mnoho lidí. Hlavním cílem výběrového řízení na digitální agenturu je najít strategického partnera pro komplexní služby v oblasti digitální komunikace. Vítězná produkční agentura bude pomáhat společnosti Ikea realizovat místní komunikační kampaně ve spolupráci se strategickým komunikačním partnerem firmy v tomto regionu, kterým je i nadále společnost Kaspen/Jung von Matt. Obě výběrová řízení by měla být ukončena do června 2015.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard