Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ikea hlásí tendr na on-line a na produkci

Společnost Ikea Česká republika zahájila výběrová řízení na digitální agenturu a produkční agenturu pro region České republiky, Maďarska a Slovenska. Obě výběrová řízení jsou uzavřená. V první fázi Ikea ČR detailně vybrala a prostřednictvím dokumentu Žádost o informace oslovila kolem patnácti agentur dohromady ze všech tří zemí pro každé z výběrových řízení. Ikea prostřednictvím uvedených tendrů hledá dlouhodobé partnery, kteří jí v tomto regionu pomohou dále rozvíjet firemní komunikaci, posilovat značku i naplňovat vizi společnosti, kterou je vytvářet lepší každodenní život pro mnoho lidí. Hlavním cílem výběrového řízení na digitální agenturu je najít strategického partnera pro komplexní služby v oblasti digitální komunikace. Vítězná produkční agentura bude pomáhat společnosti Ikea realizovat místní komunikační kampaně ve spolupráci se strategickým komunikačním partnerem firmy v tomto regionu, kterým je i nadále společnost Kaspen/Jung von Matt. Obě výběrová řízení by měla být ukončena do června 2015.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)