Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hybridní event je už standard

Vinohradský sál kulturního podniku Le Royal hostil 24. března druhý ročník konference Event forum, jehož hvězdou byl Kevin Jackson, obchodní ředitel britské zážitkové agentury George P. Johnson. Již jen videoukázky z eventů pro Cisco, IBM nebo britský projekt na podporu gramotnosti Get reading s předčítajícími Lili Coleovou či Hughem Grantem ukázaly, proč americký list AdAge řadí jeho agenturu v kategorii eventů opakovaně na první příčku, a to celosvětově. Jackson, stejně jako většina dalších řečníků konference, se ve své prezentaci opíral zejména o téma měření efektivity eventů. „Data s týmem klienta shromažďujeme před, během i po eventu, monitorujeme sociální média, zapojujeme se do debaty s účastníky eventu. Mějte na paměti, že se svým publikem musíte udržovat kontakt během celého roku, nejen na eventu,“ vzkázal posluchačům v sále Kevin Jackson.

Michal Straka, business & development manager výzkumné agentury Ipsos, představil souhrnné výsledky prvního ročníku výzkumu Event Marketing Monitor (11/2014) a vyzval zároveň účastníky v sále z řad zadavatelů, aby se do letošního sběru dat aktivně zapojili v zájmu lépe vypovídajících dat a doporučení pro plánování a vyhodnocování eventů.

Selfie není cool, trend je egolution

Kromě již zmíněné problematiky měření, jež v panelové diskusi rozvířila vzduch v poklidném tmavém sále a ke které se M&M ještě brzy vrátí, se Event forum jako každá další konference nemohlo obejít bez nástinu trendů v branži. Ty hantýrkou své agentury Vok Dams vykreslil její zakladatel a CEO Colja M. Dams. Za zmínku stojí např. egolution, kdy se každý poměřuje jen sám se sebou a překonává vlastní limity. To však prý nesouvisí s trendem selfie, který začíná být podle Damse „out“. Stále důrazněji se prosazuje i trend co-creation, jehož příkladem je třeba crowdfunding pro kulturní i jiné projekty. A v neposlední řadě roste chuť nabízet i číst „velké příběhy“. Prezentované případové studie na konferenci pak potvrdily, že tzv. hybridní eventy kombinující „live“ složku s digitální se stávají standardem; podle Damse je v jejich agentuře vyžaduje přes 70 % klientů.

Reklama
MMcite


Zážitek je marketing, zní oblíbené motto Kevina Jacksona.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)