Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hodnocení reklamy v novém

Základním formátem i nadále zůstává fyzické hodnocení za přítomnosti profesionálů z reklamního průmyslu. Doteď se ale porotci probírali několika desítkami prací pro každý mediatyp, nový systém už tento mezikrok vypouští.

Redakce M&M připravila ve spolupráci s výzkumnými agenturami IpsosMediaresearch odborný on-line panel, jehož účastníci vyberou pět nejlepších a tři nejslabší kampaně v daném mediatypu.

Více času na diskusi

Porota tak získá více času na diskusi ohledně vítězných vizuálů. Její závěry a doporučení vám budeme zprostředkovávat v rozšířené textové části hodnocení. Hlavním účelem změn mělo být, aby se na hodnocení mohlo podílet ještě širší spektrum odborníků a vyhodnocení mohlo jít i více do hloubky. „Proto jsme navrhli vytvoření on-line panelu profesionálů z oboru, který bude každý měsíc vyhodnocovat široké spektrum reklam,“ dodává Michal Štěpánek, executive director Ipsos divize ASI. Na výsledky on-line hlasování naváže detailnější diskuse nad předem vybraným shortlistem reklam tak, aby bylo zřejmé, proč jsou vybrané reklamy hodnoceny odborníky nejlépe.

Reklama
Know

„Hodnocením reklam se dlouhodobě zabýváme. Obrací se na nás řada partnerů, kteří využívají synergie výzkumu Mediaresearch a monitoringu reklam Admosphere. Za zajímavý považujeme i model spolupráce na tomto projektu, který je založen nejen na transparentní metodice, ale i na kvalitním výzkumném zázemí,“ vysvětluje Alena Ivánková, senior research manager marketingového výzkumu společnosti Medieresearch.

Zapojení monitoringu reklam navíc podle ní umožňuje hodnocení aktuálních kampaní z různých mediatypů hned po jejich uvedení. „Věříme, že zvolená metodika přinese čtenářům časopisu Marketing & Media komplexní pohled na realizované kampaně,“ uzavírá šéfredaktor týdeníku Milan Hladký.







Únorová porota jako první vyzkoušela novou podobu pravidelného hodnocení reklamy. Výsledky diskuse najdete na straně 20 a 21.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)