Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Globálnímu webu dali podobu Češi

Společnost Global Payments Europe představila začátkem března novou podobu svého globálního webu. Její koncept vznikl v Praze a vytvořila ho česká agentura Passion Communications. Global Payments Europe je jednou z mezinárodních firem podnikajících v oboru zpracování bezhotovostních transakcí.

Začalo to českým tendrem

Historie vzájemné spolupráce Global Payments Europe a Passion Communications se začala psát před necelým rokem, když firma vyhlásila tendr na redesign stávajícího portálu pro platební transakce obchodníků, Online Merchant System. Stránky byly určeny jak k obchodním účelům, tak i k marketingové prezentaci společnosti operující na českém a maďarském trhu.

Passion Communications se tohoto výběrového řízení zúčastnila a také v něm vyhrála. Posledních pět měsíců pak připravovala kompletní přeměnu webu. „Vzhledem k množství dat, s nimiž Global Payments operuje, šlo zatím o nejnáročnější projekt agentury. Kromě zásadních změn ve vizualizaci jsme stránky upravili k většímu uživatelskému komfortu. Stránky byly přetvořeny pomocí responzivního designu, který zaručí automatickou optimalizaci obsahu pro všechny druhy nejrůznějších zařízení,“ popisuje práci Passion Communications její pracovnice Tereza Tůmová. Agentura se věnuje on-line projektům dlouhodobě, mimo jiné se zařadila i mezi čerstvé držitele Primy Zlaté pecky, kterou získala v kategorii Multimediální a internetová prezentace za projekt Pražský hrad na prodej pro realitní společnost Czech Point 101.

Reklama
ČEZ

Web míří do světa

Global Payments Europe se posléze rozhodla český koncept rozšířit na celosvětovou stránku Global Payments. „Šlo o náš první bankovní projekt v tomto rozsahu. Prokázal, že jsme schopni nabídnout specifické služby i velkým finančním institucím,“ tvrdí Emil Jimenez, zakladatel a kreativní ředitel Passion Communications.


Web má sloužit jak k obchodním účelům, tak i k prezentaci firmy.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)