Společnost Mondeléz ČR připravila ve spolupráci se svými agenturami microsite projekt pro Fidorku www.vykutalenarostarna.cz s odkazem na apríla. Zároveň vyhlásí soutěž o nejlepší aprílovou rošťárnu roku 2015 a vše vyvrcholí celodenním streamem nejlepších videí. Kampaň startuje v pondělí 2. března. V první polovině měsíce se budou na microsite postupně objevovat inspirace ze světa a budou následovat vtípky natočené českými herci Bárou Polákovou a Lukášem Pavláskem ve spolupráci s režisérem reklam Jakubem Hussarem Své příspěvky zde zveřejní i studenti Filmové akademie Davida Ondříčka a vybraní youtubeři. V průběhu celého března pak bude tento web Fidorky sbírat nápady na rošťárny od soutěžících, z nichž nakonec porota vybere tři nejlepší a ty ocení Full HD kamerou Canon Legria Mini. Dalších padesát soutěžících může získat karton Fidorek – každý den po dobu trvání soutěže (2. března – 1. dubna 2015). Fidorka navíc odmění balíčkem svých výrobků i jednoho návštěvníka microsite projektu, který vtipně okomentuje některé z videí v sekci „Rošťárny pro inspiraci“. Soutěž bude podpořena on-line komunikací (video on demand) a na Facebooku. Na kampani společně pracují agentury PR.Konektor, Konektor Social, Symblaze a mediální agentura Carat.