Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Durex jde do digitálu

Výrobce kondomů Durex oznámil, že obohatil své portfolio o digitální technologii, a představil tzv. Durexlabs. Novinka má být odtajněna ještě během března, nebude ji ale provázet reklamní kampaň. „ATL podpora plánována není. Komunikace však kromě PR aktivit bude probíhat také na Facebooku a YouTube,“ uvedla pro M&M Gabriela Kolářová z PR agentury Weber & Shandwick, která pracuje pro Durex.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)