Reklama
Megaboard

Durex jde do digitálu

Výrobce kondomů Durex oznámil, že obohatil své portfolio o digitální technologii, a představil tzv. Durexlabs. Novinka má být odtajněna ještě během března, nebude ji ale provázet reklamní kampaň. „ATL podpora plánována není. Komunikace však kromě PR aktivit bude probíhat také na Facebooku a YouTube,“ uvedla pro M&M Gabriela Kolářová z PR agentury Weber & Shandwick, která pracuje pro Durex.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále