Pražská digitální agentura Double V vznikla už v roce 2009, ale vzhledem k tomu, že její majitelé pocházejí ze zemí bývalého Sovětského svazu, věnovala se na českém trhu hlavně ruským firmám, které tvořily absolutní většinu agenturních příjmů.
Došla bída na kozáky
Ukrajinská krize a výrazné znehodnocení ruského rublu ale agenturu donutilo najmout českého account managera a začít se poohlížet i po českých zakázkách. Poznávacím znamením agentury je svérázný grafický design, který ve velké míře pracuje s klasickou ilustrací, jež je často nakreslená obyčejnou tužkou.
Agentura realizuje za pomoci hlavního města Prahy designovou akci Rodchenko fest a pro firmu Infoa vyvinula mobilní hru Moje farma. V roce 2013 se vývojáři z Double V dostali mezi top 3 nejstahovanější mobilní aplikace pro operační systémy iOS i Android v Česku s vděčně přijatou aplikací poskytující výpis z obchodního rejstříku.
Další novinkou, se kterou zkouší Double V prorazit na mobilním trhu, je aplikace umožňující tvorbu výročních zpráv v mobilním prostředí. Jako první významnější zadavatel už aplikaci využila ruská banka Sberbank.
Jako další zajímavou aktivitu vyjmenovává čerstvě přijatý account manager Tomáš Bojanovský e-knihy, jejichž stránky jsou doplněny interaktivními hrami pro zvýšení zájmu dětských čtenářů. Zájem o tento typ produktu se právě teď velmi dynamicky navyšuje i mezi klasickými vydavateli.
Aplikace All Prague je určena ruským turistům přijíždějícím do Prahy. Při její tvorbě bylo využito více než čtyři sta ručně kreslených obrazků.