Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dobré výsledky pro český maloobchod

Společnost Nielsen zveřejnila výsledky průzkumu o důvěře spotřebitelů v ekonomiku za 4. kvartál 2014. Index důvěry spotřebitelů dosáhl v tomto období stejné hodnoty jako ve třetím čtvrtletí – 80. Stejně vysokou důvěru v ekonomiku a stav osobních financí měli čeští spotřebitelé naposledy v roce 2010. Česká republika opět překonala evropský průměr 76 a je zároveň zemí s nejvyšší důvěrou v rámci středoevropského regionu. Celkové tržby maloobchodu v rámci FMCG stouply o 2,5 % díky růstu průměrné ceny prodaného zboží o 2,8 %. Růst byl tažen především vývojem v hypermarketech (+3 %), diskontech (+3,6 %) a drogeriích (+3,6 %). V rámci hlavních výrobkových kategorií nejvyšší růst tržeb oproti 4. čtvrtletí 2013 přinesly kategorie osobní péče (+7,3 %), papírové výrobky (+7,1 %), alkoholické nápoje (5 %), výrobky péče o domácnost (4,3 %) a cukrovinky (2,3 %).

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)