Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrý nápad s chytrými hodinkami pro bohaté

nullNení vůbec jasné, k čemu budou. Příliš drahé a zbytečné. Takto by se daly shrnout nejčastější soudy o chytrých hodinkách Apple Watch, které se objevily minulý týden na sociálních sítích. Na rozporuplném přijetí novinky od společnosti Apple by nebylo nic nového. Když Steve Jobs před osmi lety poprvé představil iPhone, většina lidí tehdy také ještě netušila, na co by takové drahé a technologicky vyšperkované zařízení mohla potřebovat. Tentokrát jde však přece jenom o něco jiného. Vyšší cenu svých produktů dokázal Apple v minulosti vždy obhájit dokonalým spojením inovativní technologie a výjimečného designu. Minulé pondělí se však na oficiálním uvedení Apple Watch žádná překvapení spojená s technologickými novinkami nekonala. Dominovala taková zbytečnost a marnost jako luxusní edice z osmnáctikarátového zlata za deset tisíc dolarů. V závislosti na materiálech a velikosti se nejdražší modely Apple Watch Edition dokonce blíží k ceně půl milionu korun. Zdá se, že Apple to myslí s invazí do módního průmyslu vážně. Svědčí o tom i působivá reklamní kampaň v posledním vydání prestižního módního magazínu Vogue. Apple Watch se prezentují rovnou na dvanácti celostranách. Převažuje typická bílá barva, nechybí krásné čisté linie a působivé detaily hezkého designu. Co chybí, je užitečnost a technologická výjimečnost. Apple Watch vykročily do světa módy vskutku impozantně. V segmentu luxusních módních doplňků však může Apple své typické kouzlo rychle ztratit. Nabízet chytré hodinky, které nejsou ani tak chytré, jako spíš drahé, možná není tak špatný nápad. Otázkou však je, kdo je koupí. Internet se před časem bavil aplikací, která se jmenovala „I am rich“. Stála tisíc dolarů a jediné, co uměla, bylo, že majiteli oznamovala „Jsem bohatý“. Koupilo si ji sice jenom pár majitelů iPhonů, kteří si za takovou hloupost mohli dovolit vyhodit peníze, ale její tvůrce vzhledem k minimálním nákladům na vývoj aplikace stejně slušně vydělal. Prodávat takovou aplikaci bylo chytré, koupit si ji – trochu hloupé. Apple Watch za 10 000 a více dolarů svým způsobem taky majiteli oznamují: „Jsem bohatý“. A ještě přitom změří tlak, dovedou několik veselých zbytečností a ukazují čas. Chytré hodinky.

 

Zdá se, že Apple to myslí s invazí do módního průmyslu vážně.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)