Do 31. března přijímají pořadatelé přihlášky do deseti kategorií letošního, třináctého ročníku reklamní soutěže Český direkt & promo. Vítězové jednotlivých kategorií budou mít tradiční právo pokračovat v mezinárodním soutěžním klání IMC European Awards. Novinkou letošního ročníku je hlavní partner, česká pobočka společnosti TRND, specialisty na collaborative marketing. A také nová kategorie sociálních médií, která rozšiřuje počet čistě digitálních kategorií na tři. Předsedou poroty bude už pošesté za sebou reklamní matador Graeme Murray. Ten už loni připravil přehledné tipy, jak psát soutěžní přihlášky tak, aby je porota ocenila. Ty jsou i letos k dispozici na webu soutěže. Český direkt oceňuje hlavně kreativní nápady mediálních kampaní a způsob, jakým mění vnímání značek. Je zaměřen na přímou komunikaci a aktivaci vedoucí ke změnám chování spotřebitelů. V soutěži tak mohou vedle velkých kampaní uspět i práce se zcela nepatrnými rozpočty postavené na jednoduchém, ale dobrém a účinném nápadu. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne na počátku června.