Česká filmová pohoda

Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.Tentokrát jsme se do Mindreaderu podívali na to, jak nejčastěji relaxují čeští muži a ženy. Dotazovány byly v tomto případě pouze „relaxační“ aktivity, které jsou nějak spojené s konzumací médií. Obecně se u obou pohlaví jako nejoblíbenější pro relaxaci jeví sledování filmů. Ze vzájemného porovnání ovšem můžeme vidět, že ženy tento typ aktivity preferují daleko častěji a ostatní možnosti následují až se značným odstupem. Zatímco po filmu sáhne v zájmu odpočinku téměř celá polovina žen, u mužů je to jen o něco málo více než třetina. Naproti tomu odpočinek při poslechu hudby preferuje 26 % mužů a pouze 19 % žen. Výraznější rozdíl můžeme pozorovat ještě u hraní videoher, které je taktéž spíše mužskou doménou. V mezinárodním porovnání vycházejí Češi (bez ohledu na pohlaví) jako velcí milovníci filmů. Se 42 % respondentů, kteří pro relaxaci volí film, jsme v žebříčku zemí druzí. Největší část populace relaxuje u sledování TV pořadů v USA, poslechem hudby v Chile a jižní Americe obecně a hraním her v Indonésii.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Marek Dvořák
Vojtěch Prokeš a Lumír Kajnar
David Pastrňák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard