Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češi nakupují podle zdraví

Osvěta v médiích, rostoucí počet lidí s obezitou a zlepšující se nabídka tzv. zdravých potravin na trhu zřejmě přispívají k faktu, že čím dále tím více Čechů uvažuje při nákupu potravin o jejich přínosu pro zdraví. Alespoň tak vyplývá z výsledků aktuálně zveřejněné globální studie společnosti Nielsen, zaměřené na trendy ve zdravém stravování. Při výběru potravin dávají čeští spotřebitelé přednost těm, které deklarují zdravotní benefity. Pro sedm spotřebitelů z deseti je důležitější kvalita než cena. Více než polovina spotřebitelů (54 %) dává přednost čerstvým, lokálním, případně biopotravinám. 88 % spotřebitelů si jídlo vaří doma, a mají tak kontrolu nad surovinami, které použijí. Mezi nejvýše hodnocené patří potraviny bez přidaných barviv, následují potraviny bez přidaných umělých příchutí. Téměř polovina českých spotřebitelů si čte nutriční hodnoty potravin uvedené na jejich obalech a 41 % důvěřuje informacím, které jsou zde uvedené. Zároveň více než polovina českých spotřebitelů přiznává nadváhu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)