Reklama
Megaboard

Cannes Lions ocení „gender“

Festival reklamy Cannes Lions letos zavádí Skleněného lva, novou cenu s podtitulem Lev za změnu. „Udělována bude za práce, které se vymezují proti genderovým předsudkům a stereotypnímu zobrazování pohlaví, jež jsou v reklamě a marketingové komunikaci stále poměrně časté,“ oznámili organizátoři festivalu s tím, že jsou si vědomi, že „marketingové aktivity spoluvytvářejí kulturu a nová cena je odrazem snahy tyto aktivity pozitivně formovat“. První předsedkyní poroty bude CEO projektů IfWeRanTheWorld a MakeLoveNotPorn a zakladatelka agentury BBH New York Cindy Gallopová. Body z této nové kategorie se budou započítávat do celkového hodnocení agentur, jednotlivců a sítí v rámci celého festivalu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále