Cannes Lions ocení „gender“

Festival reklamy Cannes Lions letos zavádí Skleněného lva, novou cenu s podtitulem Lev za změnu. „Udělována bude za práce, které se vymezují proti genderovým předsudkům a stereotypnímu zobrazování pohlaví, jež jsou v reklamě a marketingové komunikaci stále poměrně časté,“ oznámili organizátoři festivalu s tím, že jsou si vědomi, že „marketingové aktivity spoluvytvářejí kulturu a nová cena je odrazem snahy tyto aktivity pozitivně formovat“. První předsedkyní poroty bude CEO projektů IfWeRanTheWorld a MakeLoveNotPorn a zakladatelka agentury BBH New York Cindy Gallopová. Body z této nové kategorie se budou započítávat do celkového hodnocení agentur, jednotlivců a sítí v rámci celého festivalu.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345