Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Brno analyzuje Robert Němec

Brněnská Masarykova univerzita připravuje pro příští rok novou podobu svého webu a pro potřebnou analýzu předcházející jejímu vzniku si v tendru vybrala agenturu RobertNemec.com. „Přípravu nového webu jsme rozdělili do několika fází. Pro zpracování analytické části existujících klíčových webů Masarykovy univerzity jsme hledali agenturu, která nám pomůže takto rozsáhlou analýzu zrealizovat a na kterou následně navážeme dalšími fázemi projektu,“ uvedla Markéta Soukupová, vedoucí odboru vnějších vztahů a marketingu Masarykovy univerzity.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)