Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Brněnská Zbrojovka mobilizuje fanoušky

Své znuděné fanoušky chce probudit fotbalová Zbrojovka Brno. Interaktivní kampaní je má prostřednictvím stránky Nebudbrambor.cz namotivovat k tomu, aby nebyli „bramboroví“ a vyrazili fandit přímo na stadion. Hrdinou kampaně je „brambor“, jenž doma líně sleduje sport v televizi a nakonec přece jenom na fotbal vyrazí. Kampaň vymyslelo studentské centrum inovativní spolupráce UNIFER. Webová stránka má zaplacenou reklamu na sociálních sítích i GoogluSeznamu. Promují ji i regionální rádia, fotbalové weby a kampaň bude doprovázet komunikaci Zbrojovky po celou jarní fázi sezony. „Call to action“ je podpořeno zvýhodněným vstupným 1 + 1 zdarma a pro příští utkání mohou fanoušci Zbrojovky očekávat další bonusy a výhody.

null

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)