Reklama
Megaboard

Aukro cílí jarní kampaň na zahrádkáře a kutily

Portál Aukro.cz spustil jarní kampaň, která má za cíl podpořit nabídku v kategorii Dům a zahrada. Kreativa se objeví v televizi formou sponzorských odkazů, on-line na bannerech a připravena je i speciální microsite a tematický blog. Kampaň bude trvat do konce března a její koncept vychází z globální kreativy společnosti. Mediální prostor zajistila agentura Allegro Media. V rámci interní podpory představí Aukro microsite, kde bude přinášet zajímavé tipy napříč celou kategorií Dům a Zahrada a spustí i vlastní blog.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále