Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Aukro cílí jarní kampaň na zahrádkáře a kutily

Portál Aukro.cz spustil jarní kampaň, která má za cíl podpořit nabídku v kategorii Dům a zahrada. Kreativa se objeví v televizi formou sponzorských odkazů, on-line na bannerech a připravena je i speciální microsite a tematický blog. Kampaň bude trvat do konce března a její koncept vychází z globální kreativy společnosti. Mediální prostor zajistila agentura Allegro Media. V rámci interní podpory představí Aukro microsite, kde bude přinášet zajímavé tipy napříč celou kategorií Dům a Zahrada a spustí i vlastní blog.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)