AKA a Dobrý web spouštějí digitální akademii

Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou digitální sekcí, a agentura Dobrý web zahajují první běh nového vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu. Je určen pro zájemce, kteří se chtějí uplatnit v agenturních i klientských digitálních týmech a kteří mají během intenzivní 12týdenní výuky získat komplexní know-how z oblasti digitálního marketingu. Mezi garanty projektu se objeví známá jména ředitelů, zkušených specialistů či account manažerů z předních agentur na našem trhu, jako jsou Nydrle, Ogilvy či Wunderman. „Cílem projektu je vytvořit vzdělávací platformu, jejíž studenti získají komplexní přehled o digitálním marketingu,“ říká Dagmar Plotěná, vedoucí vzdělávání v Dobrém webu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay