Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AAA Auto spouští kampaň a expanzi

AAA Auto spouští v Česku program prodeje zánovních vozů luxusnějších značek, pro který znovu zavedlo značky MototechnaMototechna Premium. Auta prodávaná v tomto programu bude propagovat pět tváří českého showbyznysu, jimiž jsou herečka Mahulena Bočanová, moderátorka Kateřina Kristelová, muzikálová zpěvačka Michaela Nosková, Miss ČR Lucie Křížková-Váchová, jachtař David Křížek a fitness trenér David Huf.

„Už tři roky prodáváme zánovní předváděcí auta s parametry téměř nového vozu. Nejsou to sedm a více let staré automobily, jaké si lidé většinou představí pod označením ojetý vůz, ale auta ve stáří tak do dvou let. Spolupráce s celebritami nám umožní propagovat naši nabídku v širším spektru médií než dosud,“ řekl M&M marketingový ředitel AAA Auto Jan Dobiáš. Kampaň připravuje AAA Auto vlastními silami, nákup médií pro ni zajišťuje Médea. Kampaň se stejně jako ostatní komunikační aktivity AAA Auto hodně opírá o on-line média, ale počítá i s televizí, rádiem a tiskem.

Hledání nových marketingových možností bude úkolem ředitele pro rozvoj marketingu, což je nově zřízená pozice, na kterou v březnu nastoupil Jan Samko, jenž dřív působil například v Okay Holding, Seznam.cz a CZ Golf. Jeho úkolem bude zaměřit se na projektové řízení, přičemž bude podřízen Janu Dobiášovi.

Reklama
ČEZ

Chystá expanzi

AAA Auto chce také v letošním roce expandovat na českém, slovenském a maďarském trhu a příští rok rovněž v Polsku. V České republice chce mít do konce roku 40 prodejních center (oproti 45, která mělo v době před hospodářskou krizí), přičemž posiluje zejména v regionálních městech. Na českém trhu v současnosti nabízí podle svých zástupců 8000 aut, celkový počet vozů v jeho nabídce pak dosahuje 12 tisíc. Dvacet procent z jeho nabídky představují fleetové vozy, osmdesát procent jsou auta vykoupená od veřejnosti.


Mezi nové tváře propagující AAA Auto patří i Michaela Nosková.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)