AAA Auto spouští v Česku program prodeje zánovních vozů luxusnějších značek, pro který znovu zavedlo značky Mototechna a Mototechna Premium. Auta prodávaná v tomto programu bude propagovat pět tváří českého showbyznysu, jimiž jsou herečka Mahulena Bočanová, moderátorka Kateřina Kristelová, muzikálová zpěvačka Michaela Nosková, Miss ČR Lucie Křížková-Váchová, jachtař David Křížek a fitness trenér David Huf.
„Už tři roky prodáváme zánovní předváděcí auta s parametry téměř nového vozu. Nejsou to sedm a více let staré automobily, jaké si lidé většinou představí pod označením ojetý vůz, ale auta ve stáří tak do dvou let. Spolupráce s celebritami nám umožní propagovat naši nabídku v širším spektru médií než dosud,“ řekl M&M marketingový ředitel AAA Auto Jan Dobiáš. Kampaň připravuje AAA Auto vlastními silami, nákup médií pro ni zajišťuje Médea. Kampaň se stejně jako ostatní komunikační aktivity AAA Auto hodně opírá o on-line média, ale počítá i s televizí, rádiem a tiskem.
Hledání nových marketingových možností bude úkolem ředitele pro rozvoj marketingu, což je nově zřízená pozice, na kterou v březnu nastoupil Jan Samko, jenž dřív působil například v Okay Holding, Seznam.cz a CZ Golf. Jeho úkolem bude zaměřit se na projektové řízení, přičemž bude podřízen Janu Dobiášovi.
Chystá expanzi
AAA Auto chce také v letošním roce expandovat na českém, slovenském a maďarském trhu a příští rok rovněž v Polsku. V České republice chce mít do konce roku 40 prodejních center (oproti 45, která mělo v době před hospodářskou krizí), přičemž posiluje zejména v regionálních městech. Na českém trhu v současnosti nabízí podle svých zástupců 8000 aut, celkový počet vozů v jeho nabídce pak dosahuje 12 tisíc. Dvacet procent z jeho nabídky představují fleetové vozy, osmdesát procent jsou auta vykoupená od veřejnosti.
Mezi nové tváře propagující AAA Auto patří i Michaela Nosková.