Zubr chystá větší kampaň

Moravský Pivovar Zubr plánuje na duben marketingovou kampaň zaměřenou na celkovou podporu piva Zubr Grand. Vedle sudového piva se kampaň zaměří i na propagaci aktuální novinky, kterou je Zubr Grand v lahvích. K podpoře lahvového piva budou v maloobchodní prodejní síti využity POS materiály a proběhne také spotřebitelská soutěž. Další část kampaně se zaměří regionálně na oblast střední Moravy a objeví se především v lokalitách Přerovska, Olomoucka a Zlínska, kde pivovar působí. Kampaň využije billboardy, inzerci v regionálním tisku, na internetu a v rádiích. Pivovar začal do lahví stáčet svou jedenáctku Zubr Grand. Na prodejních místech by se měly tyto lahve začít objevovat ještě do konce února. Prioritou ale pro pivovar nadále zůstává podle jeho ředitele Tomáše Pluháčka prodej čepovaného piva.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk