Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Značka Metropol dělá redesign

Značka českých aperitivů Metropol (Bohemia Sekt) změnila svou tvář. Nový design balení, který navrhla agentura Fiala & Šebek, má za cíl zdůraznit atributy značky – eleganci, retro a styl. Lahve mají zcela nový tvar, kopírují křivky ženského těla a jsou vyšší. Změna se týká všech produktů značky – klasického Metropolu Bianco, Rosso i Cherry. Značka je podpořena v místě prodeje i recepty na domácí přípravu koktejlů ze 60. let – „Vzpomínka na Káhiru“, „Athénská Odyssea“ aj. „Retrodesign odpovídá komunikaci, kterou jsme představili už v minulém roce se sloganem Ať je na co vzpomínat,“ uvedl Marek Žižkovský, brand manager Metropolu.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu