Zlatý lístek už ceny nadělil

Nejúspěšnější kampaní v historicky prvním ročníku soutěže hodnotící politické kampaně – Zlatý lístek -, kterou pořádal Institut politického marketingu, se stala kampaň plzeňské ODS. Odnesla si čtyři prvenství v hlavních kategoriích a jedné grandkategorii – za nejlepší komunální kampaň. Druhou nejoceňovanější se stala ta od svobodných do Evropského parlamentu, která získala čtyři prvenství. Podle Pavla Šímy, iniciátora soutěže (na snímku), je patrné, že marketing na komunální úrovni se ale spíše podceňuje a malá uskupení si ho převážně dělají na vlastní pěst.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen