Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vlastnictví kreditních a debetních karet

Čtyři z pěti respondentů v on -line populaci ve věku 18-60 let uvedli, že vlastní debetní nebo kreditní kartu (viz graf). Drtivá většina používá kartu k placení v kamenném nebo internetovém obchodě, nicméně přibližně každý sedmý tak nečiní. A je jedno, zda se jedná o kreditní, nebo debetní kartu.

A proč respondenti neplatí debetní kartou, i když ji mají? Jaký je jejich hlavní důvod? Pro polovinu z nich je to skutečnost, že „debetní karta nepřináší výhody jako kreditní karta“, a třetina si myslí, že „platba v hotovosti je rychlejší“ (respondenti mohli označit jen jeden hlavní důvod, proč touto kartou neplatí).

Jiné důvody pro neplacení kartami v obchodech mají majitelé kreditních karet. Ti je nepoužívají k běžnému placení u obchodníků, protože je mají jako finanční rezervu pro nenadálé situace. Další časté argumenty byly, že neradi žijí na dluh nebo že jim stačí klasická debetní karta.

Reklama
Know

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)