Více věrnostních karet vlastní ženy

Devadesát dva procent respondentů naší on-line populace vlastní věrnostní kartičku do některého z českých obchodů. Vlastnictví takovéto kartičky se dokázal vyhnout pouze každý třináctý člověk. O něco více kartiček shromažďují ženy a lidé ve věku od 35 do 44 let. Mezi top deseti obchody, do kterých mají lidé věrnostní kartičky, jsou převážně obchody s potravinami, drogerií či nábytkem, dále pak lékárny, kavárny a prodejny se sportovními potřebami. Mezi pěti obchody nabízejícími věrnostní kartičky, které si lidé vybavili jako první, se umístily tři prodejny s potravinami a dvě drogerie. Z výzkumu také vyplývá, že těchto top pět karet respondenti nejen vlastní, ale v hojné míře je i využívají. Nejpoužívanější věrnostní kartičkou u našich respondentů je Tesco Clubcard. Každý druhý člověk si ji pořídil a každý druhý ji v tomto obchodě také skutečně využívá.

Q: Ve kterém obchodě jste si věrnostní kartičku skutečně pořídil/a?

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

zdroj: OMD, Snapshots 2015

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa