Začátkem února startuje další vlna reklamní kampaně pojišťovny Uniqa s podtitulem Myslete na štěstí srdcem, která je součástí celoevropské kampaně, jež odstartovala už loni na podzim. Její součástí je i nový korporátní slogan Myslete Uniqa. Poprvé tak bude v naší televizi k vidění nejen imageový, ale také produktově laděný spot propagující životní pojištění a nabízející bonus při narození dvojčat. Loni na podzim představila Uniqa image spoty o délce 40 a 30 sekund. Z uskutečněného testu kampaně vyplynulo několik zásadních doporučení, která byla zohledněna pro jarní vlnu TV kampaně: byly vybrány sekvence, které si veřejnost pamatovala lépe, a pro ještě lepší přiřazení spotu značce bylo doplněno logo do celé stopáže. Voiceover v podání Michala Dlouhého a hudba byly vzhledem k velmi pozitivnímu přijetí od diváků ponechány beze změny. TV spoty pocházejí z dílny rakouské agentury Springer & Jacoby. Na přípravě kampaně a její lokální české adaptaci spolupracuje Uniqa pojišťovna s kreativní agenturou FCB Prague. Nákup médií obstarává agentura Mindshare.