Unilever vyhlásil globální mediální tendr

Společnost Unilever letos plánuje podle titulu M&M Global globální tendr na mediální agenturu. Ten by se měl týkat i České republiky, kde je Unilever největším reklamním zadavatelem. Společnost dá nejprve v tendru prostor stávajícím agenturám a na základě výsledků případně pozve další agentury. V Asii a v Evropě včetně ČR pracuje pro Unilever PHD ze skupiny Omnicom, v dalších regionech mediální agentury MindshareInitiative.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard