Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Třináct herců propaguje spojení RWE se soutěží Český lev

Zřejmě rekordní účast předních českých herců přinese nový spot energetické společnosti RWE, která jím upozorňuje na své spojení s českým filmem a s výročními filmovými cenami Český lev. V reklamě jich hraje celkem třináct dohromady. Patří mezi ně i ti, kteří právě bodují v anketě soutěže Metro Zlatá pecka o nejblíbenějšího herce v reklamě.

Velká filmová rodina

Nový reklamní spot mimo jiné upozorňuje na to, že RWE se letos poprvé stala hlavním sponzorem Českého lva a že už deset let provozuje svůj program Energie českého filmu, kdy koprodukčně vstupuje do českých filmových titulů. Reklamu vytvořila agentura Young & Rubicam, spot režíroval Daniel Růžička v produkci vlastní společnosti Adwood. Mezi herce, kteří se v reklamě objeví, se zařadili Jiří Lábus, Lukáš Pavlásek, Boleslav Polívka, Pavel Liška, Josef Polášek, Jaroslav Plesl, Jarmil Škvrna, Jakub Žáček, Leoš Noha, Lukáš Příkazký, Klára Issová, Ema JosefíkováSimona Babčáková. Všichni by měli představovat členy jedné rodiny.

„Český film, to je vlastně taková filmová rodina,“ vysvětluje Petra Lukešová, senior art director Y&R, která na projektech pro RWE dlouhodobě spolupracuje. „A nás napadlo, že tahle rodina každý den potřebuje dodat energii. A protože energií českého filmu je už deset let RWE, tak z toho zcela přirozeně vyplynul nápad s těžkým ránem, kde každý člen rozvětvené filmové rodiny zoufale čeká na to, až se na sporáku uvaří voda na kávu.“

Reklama
Know

„Většina obsazených herců hrála postupně během posledních deseti let ve filmech, které RWE koprodukovala. Jarmil Škvrna zase hraje ve všech spotech RWE. I to přispělo k tomu, že se nám podařilo dát všechny dohromady,“ podotýká k tomu Václav Podzimek, šéf marketingové komunikace RWE.

„Když vám přistane na stole zadání jako tohle, úplně vás začnou brnět prsty. Je to skvělá kreativní příležitost,“ dodává Lukešová.

Točila se den, poběží týden

Točilo se jeden den v barrandovských ateliérech (zejména kvůli jednodušší logistice a větší volnosti při práci s kamerou) a natáčení provázelo několikanásobné přepisování scénáře podle toho, jak se seznam jmen proměňoval. Autoři reklamy navíc museli brát ohled na to, aby výsledný spot fungoval hned ve čtyřech stopážích, protože poběží v délce 60, 40, 30 i 10 vteřin. Na podobném principu fungují i sponzorské vzkazy. Reklama podle Podzimka poběží v týdnu od 16. do 22. února na všech televizních stanicích i na internetu. Plánování a nákup médií zajišťuje agentura Maxus z uskupení GroupM.


Reklama se natáčela jeden den v barrandovských ateliérech, na place se potkali přední čeští herci, kteří představují členy jedné rodiny.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)