Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Titul 5plus2 má oficiální čtenost

Každý vytištěný titul 5plus2 z portfolia vydavatelství Mafra si přečte alespoň jeden člověk. Vyplývá to z aktuálního výzkumu čtenosti. Titul dosáhl čtenosti 825 tis. čtenářů na vydání (dle MP, 3. a 4. čtvrtletí, 12-79 let, STEM/MARK, Median). Vydavatelství je s výsledky spokojeno.

Dřív byla jen data z průzkumu

Předtím data čtenosti za tyto týdeníky chyběla a vydavatelství mělo k dispozici jen data z průzkumu od agentury STEM. „Ověřená čísla z Media projektu jsou pro inzertní klienty jistě uchopitelnější než jakýkoli jiný průzkum,“ uvedl šéfredaktor titulu Petr Škarda. Vydavatelství AGF Media (které později pohltila Mafra) si nechalo předloni zpracovat výzkum čtenosti týdeníku 5plus2 (který měl milionový distribuovaný náklad) mezi obyvateli ČR staršími 18 let. Cílem bylo nabídnout výsledky srovnatelné s oficiálním výzkumem Media projekt. 5plus2 četlo podle první vlny výzkumu od agentury STEM 1,788 milionu lidí. „Tehdy jsem ještě v týdeníku 5plus2 nepůsobil a nemyslím, že mi přísluší cokoli z té doby posuzovat,“ uvedl Škarda.

Čtenost má podpořit kampaň

Dnešní výsledky už odrážejí podobu titulu pod křídly Mafry, což přineslo řadu synergií. „V 5plus2 regionech vznikly společné redakce, které dodávají obsah pro regionální přílohy i celostátní část MF Dnes, pro iDnes.cz, týdeník 5plus2 a nově třeba i pro zpravodajství Rádia Impuls. Využíváme také služeb profesionálních fotografů,“ uvedl Škarda. Mafra by ráda do budoucna počet čtenářů ještě zvýšila. „Věřím, že tomu napomohou změny, které jsme s týdeníkem udělali, posílili jsme celostátní část – součástí 5plus2 je teď hlavní téma, rozhovory s pozoruhodnými lidmi, příběhy slavných i praktické rady. Stejný přístup se snažíme aplikovat i v regionální části. Obsah týdeníku je teď přehlednější, pozměnili jsme i titulní stranu, kde výrazněji poutáme nejlepší materiály z vydání,“ uvedl Škarda. Vydavatelství změnu doprovází marketingovými aktivitami, kampaň běží na billboardech s headlinem „Nic většího v Česku není“ i v rádiích a chystají se televizní spoty.

Reklama
ČEZ

null 

Podle Petra Škardy čtenáři obecně na jakékoli změny v tiskových titulech reagují postupně.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)