Synot liga shání fanoušky

Vedení fotbalové ligové asociace plánuje řadu projektů pro aktivaci fanoušků. V současnosti inzeruje se sloganem Dostaneme vás do hry i ve druhém poločase v denících mediálních partnerů MF Dnes, deníku Sport a dále v Rádiu Impuls, Českém rozhlaseČT. Zatím blíže neurčené jedno jarní kolo zápasů dostane podle informací portálu IHNED.cz podtitulek Víkend otců. Na zápasy v rámci tohoto kola budou mít tátové se svými ratolestmi na fotbal vstup zdarma. Liga zavede také reklamní označení Duel rivalů. Vybraným třem zápasům během jara udělí tuto nálepku a vybaví je nadstandardní produkcí. V přípravách je speciální aplikace, s níž budou moci fanoušci hlasovat o hráči utkání. Kampaň pro Synot ligu produkuje marketingová společnost Stes.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia