ČSOB Pojišťovna představila redesign stránek Csobpoj.cz, jehož hlavní devízou by měla být výraznější personalizace obsahu. Novou podobu stránek připravila agentura Symbio Digital, jejím cílem bylo vytvořit nabídku pojištění každému návštěvníkovi webu, odvislou od jeho uživatelské historie. Základní úroveň personalizace provede web na domovské stránce – pomocí několika otázek, které slouží zároveň jako produktový rozcestník. Na základě zjištěné typologie uživatele dokáže web zobrazit tu údajně nejvhodnější z více než padesáti variant personalizovaných produktových listů. Čím déle se bude web od uživatelů učit rozumět jejich potřebám a preferencím, tím větší míru personalizace by mu měl portál nabídnout, a ve výsledku by měl být schopen rozlišovat komunikaci až do úrovně jednotlivce. S každým uživatelem tak bude nový web ČSOB Pojišťovny mluvit „trochu jinak“. Automaticky mu zobrazí jen ty nejvíce afinitní bannery, upozorní ho na změnu otevírací doby jeho nejbližší pobočky, nebo se ho zkrátka jen zeptá, jak si užil právě skončenou dovolenou, a nabídne mu zvýhodněné pojištění domácnosti. Na implementaci systému se podílejí také agentury Etnetera a Cleverbee.