Kontinuální pozvolný růst investic zadavatelů do videoreklamy stále motivuje vydavatele k uvádění nových videopořadů a videokanálů. Mediální dům Economia tento týden spouští avizovaný projekt na adrese Aktuálně.TV, zaměřující se na serióznější videa a pořady.
Zadavatelé se mohou stát sponzory pořadů
Vlajkovou lodí celé produkce se stává pořad DVTV s Danielou Drtinovou a Martinem Veselovským. Na něm si mediální dům ověřil, že návštěvníky kromě politických diskusí zajímají i témata spojená se společenským děním, kulturou aj. V nové Aktuálně.TV se objeví i další videa, která už mediální dům produkuje, a videa od partnerů (viz box). „Zadavatelé se mohou stát například sponzory nebo garanty pořadů typu Start-upy u tabule, Tech News, Auto Report, to bych doporučil například pro pojišťovny, Střih pro sítě butiků. Případně i pořad Akademie věd. Tady si dovedu představit sponzorství firmami, které Akademii podporují a chtějí se tím pochlubit,“ uvedl koordinátor videoobsahu Economie Milan Šíma. Vydavatelství bude nabízet i videa na klíč vyrobená speciálně pro různé partnery. „Je možné vytvořit například ekonomické pořady s tématem Jak investovat na burze apod., ty by zadavatel zaštítil. Pořad by se vytvářel i s jeho autorským přínosem, obsah chceme mít ale plně pod kontrolou,“ sdělil Šíma. Více čtete v příštím M &M.
Pořady na Aktuálně.TV
DVTV, Týden v kině (recenze aktuálních filmů), Komentář za minutu, Start-upy u tabule (představující nové firmy, mladé podnikatele a start-upy), Tech News (o novinkách v oblasti technologií), Střih (lifestylový pořad představující mladé návrháře), Akademie věd (materiál od AV ČR s vědeckou tematikou), Auto Report (představení jednotlivých vozů), Art Fórum (o aktuálním dění v kultuře), Šéfkuchařovy recepty (šéfkuchaři různých restaurací představují typická jídla pro podniky, ve kterých vaří), Svět na hraně (reportáže od partnera Rádia Svobodná Evropa), Aktuality bez komentáře (také od tohoto partnera), Sítě s Milošem Čermákem (zajímavosti na sítích), 48 hodin v… (cestopisný formát).