Televize Prima má až do 8. února kampaň na podporu nového seriálu „Všechny moje lásky“. Kampaň je primárně zaměřená na ženy ve věku 30-60 let a využívá kromě televizní obrazovky spektrum médií od printu přes venkovní reklamu, rozhlas až po sociální sítě. „Využili jsme model, který se osvědčil např. u kampaní na Svatby v Benátkách nebo k seriálu Vinaři. Základními motivy jsou tváře pěti stěžejních protagonistů, kteří by měli být, komunikačními‘ tahouny pro naše diváky. Jelikož kampaň plánujeme jako několikatýdenní, motivy budeme následně doplňovat dle aktuální dějové linky,“ uvedla vedoucí PR a komunikace FTV Prima Marie Fianová. Prima zvolila netradiční využití jednotlivých médií – videobranding webů jako iDnes.cz, Blesk.cz nebo Centrum.cz, plovoucí inzeráty v denících, tzv. kroužkování TV programu, woblery na stojanech deníku Metro a další. S mediálními partnery připravila i obsahové speciály zaměřené na seriál.