Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pram získal značku Philips TV

Televizní značku Philips, kterou vlastní společnost TP Vision, bude od března v Česku mediálně zastupovat agentura Pram Consulting. Aktivity v oblasti media relations se zaměří na komunikaci televizí Philips včetně jejich charakteristik a použitých technologií, důraz přitom bude kladen na komunikaci značky v on-line prostředí. „Pram Consulting nás zaujal především schopností komunikace technologických produktů v mainstreamových médiích, referencemi a dobrou pověstí u médií,“ uvedla Jolana Poláková, PR & event manager TP Vision pro oblast CEE. Firma na letošek plánuje uvedení nových modelových řad, na jejichž propagaci se bude tým Pramu podílet. V Nizozemsku sídlící TP Vision je exkluzivním držitelem licence na tradiční značku Philips TV od roku 2012. Společnost je ze 100 procent vlastněná TPV, výrobcem monitorů a LCD televizorů se sídlem v Číně.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)