Šestý ročník mezinárodního pražského festivalu kreativní reklamy Prague International Advertising Festival (PIAF) přijímá přihlášky do soutěže. Oznámili to pořadatelé s tím, že proces přihlašování bude probíhat na stránkách Piaf.cz až do uzávěrky, která byla stanovena na 4. dubna. Shortlisty soutěže budou známy v první polovině května. Výsledky budou slavnostně vyhlášeny druhý den festivalu, který se – doprovázený dvoudenní
odbornou konferencí – bude konat ve dnech 25.-27. května v pražské Národní galerii. Umístění na festivalu
PIAF se počítá do globálního žebříčku PIAFYS (PIAFindYourSelf), který eviduje přes tři tisícovky kreativců z celého světa. Soutěž postihuje veškeré disciplíny marketingu a komunikace od tvorby značky přes kreativní podoby komunikace až po podporu prodeje. Její pravidla byla v jednom bodě změněna – ocenění Grand Prix už není vázáno na umístění v několika kategoriích zárověń jako v minulosti. Porota – jejímž předsedou je letos Ramzi Moutran z Memac Ogilvy Dubai – je složena nejen z předních světových admanů, ale také ze zástupců významných firem. Výsledky tak zohledňují i praktický pohled kreativně naladěných zadavatelů. „PIAF se už mezi mezinárodními soutěžemi etabloval. Jeho specifikou je nejen zaměření na inovace a široký záběr, ale především to, že bereme do hry i zadavatele. Jejich přínos je zásadní. Bez podpory zadavatele zůstane každá inovace jen zajímavým nápadem,“ říká ředitel PIAF Marek Hlavica.