Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PIAF přijímá přihlášky do letošní soutěže

Šestý ročník mezinárodního pražského festivalu kreativní reklamy Prague International Advertising Festival (PIAF) přijímá přihlášky do soutěže. Oznámili to pořadatelé s tím, že proces přihlašování bude probíhat na stránkách Piaf.cz až do uzávěrky, která byla stanovena na 4. dubna. Shortlisty soutěže budou známy v první polovině května. Výsledky budou slavnostně vyhlášeny druhý den festivalu, který se – doprovázený dvoudenní
odbornou konferencí – bude konat ve dnech 25.-27. května v pražské Národní galerii. Umístění na festivalu
PIAF se počítá do globálního žebříčku PIAFYS (PIAFindYourSelf), který eviduje přes tři tisícovky kreativců z celého světa. Soutěž postihuje veškeré disciplíny marketingu a komunikace od tvorby značky přes kreativní podoby komunikace až po podporu prodeje. Její pravidla byla v jednom bodě změněna – ocenění Grand Prix už není vázáno na umístění v několika kategoriích zárověń jako v minulosti. Porota – jejímž předsedou je letos Ramzi Moutran z Memac Ogilvy Dubai – je složena nejen z předních světových admanů, ale také ze zástupců významných firem. Výsledky tak zohledňují i praktický pohled kreativně naladěných zadavatelů. „PIAF se už mezi mezinárodními soutěžemi etabloval. Jeho specifikou je nejen zaměření na inovace a široký záběr, ale především to, že bereme do hry i zadavatele. Jejich přínos je zásadní. Bez podpory zadavatele zůstane každá inovace jen zajímavým nápadem,“ říká ředitel PIAF Marek Hlavica.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)