Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nový spot Zentivy cílí na odborníky

Během loňského prosince na- táčela Zentiva ve svém závodě v Dolních Měcholupech novou image reklamu. Předcházející reklama běžela na televizních obrazovkách na podzim roku 2013, v minulém roce ji společnost zopakovala na jaře a na podzim.

Opětovná přítomnost Zentivy v televizi přinesla společnosti zajímavé výsledky v průzkumu veřejného mínění zaměřeném na znalost značky, ze kterého vyplynul pozitivní kvalitativní posun vnímání společnosti Zentiva u široké veřejnosti. Díky dobrým výsledkům byla zrealizována i stejně zaměřená speciální vánoční kampaň vysílaná během svátků v období 22.-31. prosince, vždy na stanicích Nova Group.

Nová reklama se tentokrát snaží oslovit převážně odbornou veřejnost. Mezi její cíle patří představit Zentivu jako přední farmaceutickou společnost, která v České republice investuje do nových léčivých přípravků, vyvíjí a vyrábí je. Další motivy zdůrazňují, že společnost patří k předním zaměstnavatelům, je důvěryhodným partnerem pro české zdravotnictví a je také v Česku řádným plátcem daní.

Reklama
Know

„Naším cílem je ukázat Zentivu jako dobrého korporátního občana České republiky, který má významný přínos pro místní ekonomiku, zdravotnictví a zaměstnanost,“ řekl Libor Kytýr, ředitel firemní komunikace Zentivy. Pro zdůraznění „českosti“ výroby a vývoje TV spot zároveň využívá silných značek nejznámějších volně prodejných léků Zentivy.

Nový dvacetivteřinový spot Zentivy je k vidění opět na obrazovkách Nova Group, konkrétně od 26. ledna po dobu pěti týdnů souběžně v reklamních blocích s produktovými spoty Zentivy. „Spot připravovala reklamní agentura Publicis, natáčel se v produkci Starlite Pictures a režíroval ho David Sís,“ upřesnila manažerka externí komunikace Dana Pavlousková. Nákup a plánování médií zajišťuje pro Zentivu mediální agentura ZenithOptimedia.


Spot Zentivy využívá korporátní prostředí i vyjadřování.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)