Nové weby u AdActive

Mediazastupitelství AdActive ve spolupráci s Paseo Group rozšířilo svoji nabídku on-line reklamních kampaní o oblast outdooru a cestování. Nově se tak v nabídce AdActive objeví Výletník.cz a Kdykde.cz, postupně bude spolupráce rozšířena i o další portály v portfoliu skupiny Paseo. Součástí AdActive Outdoor Pack jsou kromě uvedených weby Běhej.com, Geocaching.cz, National-Geographic.cz, Treking.cz a Turistika.cz. V letní sezoně, kdy je využití takto tematicky zaměřených webů nejsilnější, může celá sada dosáhnout návštěvnosti až 1 000 000 reálných uživatelů měsíčně.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet