Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nová kampaň Avonu

Kosmetická společnost Avon míří do médií s reklamní kampaní zaměřenou na komunikaci nového dámského parfému Avon Cherish EDP. Claimem kampaně jsou tři imperativy Žij naplno! Miluj! a Směj se! Spot, který vstoupí na televizní obrazovky 2. února, namluvila moderátorka Gabriela Partyšová. Reklamy se objeví na televizních kanálech skupin NovaPrima, ale také na serveru YouTube.cz. Tiskové vizuály se objeví v magazínech, jako jsou Svět ženy, Žena a život, Marianne, Cosmopolitan, Glanc, InStyle, OK! a v dalších. Parfém bude komunikovaný také prostřednictvím speciálních projektů – například v seriálu proměn s časopisem Tina. Tisková kampaň bude trvat šest týdnů, stejně jako televizní část. Vizuál kampaně připravila agentura Badger & Winters. O nákup médií se postarala Starcom MediaVest Group.

null

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu