Newcast chce propojit mobil s dalšími médii

Agentura Newcast z uskupení ZenithOptimedia chce na českém trhu uplatnit nový nástroj Virgla pro rozšířenou realitu, propojení mobilu s televizí, ale i s tiskem nebo retailem. Virgla využívá fenoménu tzv. second screen, tedy sledování více než jedné obrazovky současně. „Second screen je velké téma roku 2015. Lidé v Česku sledují televizi 3,5 hodiny denně, přičemž tato doba neklesá. Představuje to penetraci 3,5 až 4 milionů lidí v Česku, která je zcela dostatečná. Jde jen o to, jak ji marketingově využít,“ uvedli zástupci Newcastu na Digiveletrhu v Praze.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Linda Bui a Nhi
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Linda Bui a Nhi