Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Newcast chce propojit mobil s dalšími médii

Agentura Newcast z uskupení ZenithOptimedia chce na českém trhu uplatnit nový nástroj Virgla pro rozšířenou realitu, propojení mobilu s televizí, ale i s tiskem nebo retailem. Virgla využívá fenoménu tzv. second screen, tedy sledování více než jedné obrazovky současně. „Second screen je velké téma roku 2015. Lidé v Česku sledují televizi 3,5 hodiny denně, přičemž tato doba neklesá. Představuje to penetraci 3,5 až 4 milionů lidí v Česku, která je zcela dostatečná. Jde jen o to, jak ji marketingově využít,“ uvedli zástupci Newcastu na Digiveletrhu v Praze.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)