Maxim cílí na starší

Časopis Maxim má redesign, kterým chce zdůraznit, že jeho obsah není zaměřený jen na sex. Podle šéfredaktorky Kate Lanphearové chce titul více zacílit na starší a bonitnější publikum, primárně na muže okolo 33 let, kteří začínají vydělávat peníze. Titul se snaží přinášet témata v uměřenější formě, díky tomu se mu daří získávat highendové zadavatele a značky typu Prada, Armani, Marc Jacobs, Calvin Klein a Bloomingdale.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
Madlove ADC
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
Madlove ADC