Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Maxim cílí na starší

Časopis Maxim má redesign, kterým chce zdůraznit, že jeho obsah není zaměřený jen na sex. Podle šéfredaktorky Kate Lanphearové chce titul více zacílit na starší a bonitnější publikum, primárně na muže okolo 33 let, kteří začínají vydělávat peníze. Titul se snaží přinášet témata v uměřenější formě, díky tomu se mu daří získávat highendové zadavatele a značky typu Prada, Armani, Marc Jacobs, Calvin Klein a Bloomingdale.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)