Diskontní řetězec Lidl chce v Německu skoncovat se svou lacinou image. Firma spouští reklamní ofenzivu zaměřenou zejména na kvalitu, a to nejen svého zboží, ale obecně kvalitu života. Za kreativu Lidlu zodpovídá agentura Freunde des Hauses. Ta vytvořila plakáty, inzerci v tisku, POS materiály, on-line platformu a především spoty ve délce od 45 do 89 vteřin. Na první imageový spot navážou již produktové variace s poněkud fádním mottem: Dobrá kvalita se pozná na dobré kvalitě. Lidl by se rád posunul z pozice konkurenta Aldi na úroveň řetězců Edeka či Rewe. Řetězec Aldi Süd však nezůstává pozadu a oznámil, že v průběhu února změní nákupní politiku a více se zaměří na původ masa nebo třeba způsob chovu drůbeže, a to i navzdory vyšším cenám. V průzkumu mezi zákazníky totiž vyšlo, že jich stále více vyhledává kvalitní produkty a neřeší tolik cenu.