Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kdo si hraje, nezlobí

Jedním z dotazovaných témat v rámci Mindreaderu je hraní her prostřednictvím jednotlivých platforem. V grafu jsou jednotlivé herní platformy seřazeny podle procenta populace, které na nich hraje alespoň jednou týdně. Celkem nepřekvapivě je u nás nejpopulárnější hraní PC her, následované hraním na mobilním telefonu, které alespoň jednou týdně provozuje již téměř třetina on-line populace. Pokud dáme ale čísla za Českou republiku do kontextu s průměrem všech 44 zemí zahrnutých ve výzkumu, Češi ze srovnání vychází jako nepříliš hravý národ. Prakticky na všech platformách jsou nejintenzivnějšími hráči Číňani. Ovšem s několika výjimkami. Na konzolích a prostřednictvím prohlížeče hrají nejčastěji v Mexiku, na PC a sociálních sítích potom v Turecku. Česká republika se na všech platformách řadí mezi země na úplných koncích žebříčků. Přehlédnout se nedá ani skutečnost, že největší procento populace (bez ohledu na platformu) se hraní věnuje alespoň jednou týdně v zemích jižní Ameriky a Asie. Evropské země se koncentrují spíše v poslední třetině žebříčku 44 zemí.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)