Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jak vysoká sleva zaujme v zimním výprodeji

Průměrná sleva v zimních výprodejích, kterou zákazníci považují za zajímavou, se pohybuje okolo 40 %. Je jedno, o jakou produktovou kategorii se jedná nebo zda ji lidé vyhledají na internetu, či v kamenném obchodě (viz graf). Stejně tak nezáleží příliš na pohlaví – muži i ženy mají podobné představy o tom, jak velká by sleva (vyjádřená procenty) měla být. Podíváme-li se na výdaje respondentů, pak lze říci, že v průměru utratí nebo plánují utratit částku kolem 1500 korun za oblečení a obuv, 3700 korun za elektroniku a za sportovní vybavení okolo 2600 korun. Ženy nakupují v zimních slevách více než muži a rovněž i průměrná částka, kterou plánují utratit, je vyšší. Ženy vydají více nejen za parfémy, dekorativní kosmetiku a drogerii, ale také za sportovní vybavení.

Q: Jaká musí být minimální výše zimní slevy u zboží v následujících kategoriích v kamenném obchodě, aby vás zaujala?

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)