Jak vysoká sleva zaujme v zimním výprodeji

Průměrná sleva v zimních výprodejích, kterou zákazníci považují za zajímavou, se pohybuje okolo 40 %. Je jedno, o jakou produktovou kategorii se jedná nebo zda ji lidé vyhledají na internetu, či v kamenném obchodě (viz graf). Stejně tak nezáleží příliš na pohlaví – muži i ženy mají podobné představy o tom, jak velká by sleva (vyjádřená procenty) měla být. Podíváme-li se na výdaje respondentů, pak lze říci, že v průměru utratí nebo plánují utratit částku kolem 1500 korun za oblečení a obuv, 3700 korun za elektroniku a za sportovní vybavení okolo 2600 korun. Ženy nakupují v zimních slevách více než muži a rovněž i průměrná částka, kterou plánují utratit, je vyšší. Ženy vydají více nejen za parfémy, dekorativní kosmetiku a drogerii, ale také za sportovní vybavení.

Q: Jaká musí být minimální výše zimní slevy u zboží v následujících kategoriích v kamenném obchodě, aby vás zaujala?

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk