Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ING a Nationale rebrandují

ING Bank a pojišťovna Nationale Nederlanden (dříve ING pojišťovna a ING Penzijní společnost) zahajují informační kampaň o rebrandingu a oddělení pojišťovacích aktivit skupiny ING. Pojišťovna NN začala obesílat klienty s direct mailem. Rebrandingová kampaň poběží ve dvou vlnách, tzv. prelaunch odstartuje 21. února a v TV a on-line poběží do 22. března. Na to naváže hlavní část kampaně, kromě zmíněných kanálů také v printu, rádiu a OOH. „V průběhu roku 2015 budeme využívat prosvětlené plochy na zastávkách hromadné dopravy, polep zastávek a velké plochy ve městech,doplňuje tisková mluvčí NN Group Daniela Velová podle níž je cílem položit dobré základy pro vybudování povědomí o nové značce i jejím obsahu. Kreativu pro NN má od nedávného vítězství ve výběrovém řízení na starost reklamní agentura Saatchi & Saatchi.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)