ING Bank a pojišťovna Nationale Nederlanden (dříve ING pojišťovna a ING Penzijní společnost) zahajují informační kampaň o rebrandingu a oddělení pojišťovacích aktivit skupiny ING. Pojišťovna NN začala obesílat klienty s direct mailem. Rebrandingová kampaň poběží ve dvou vlnách, tzv. prelaunch odstartuje 21. února a v TV a on-line poběží do 22. března. Na to naváže hlavní část kampaně, kromě zmíněných kanálů také v printu, rádiu a OOH. „V průběhu roku 2015 budeme využívat prosvětlené plochy na zastávkách hromadné dopravy, polep zastávek a velké plochy ve městech,“ doplňuje tisková mluvčí NN Group Daniela Velová podle níž je cílem položit dobré základy pro vybudování povědomí o nové značce i jejím obsahu. Kreativu pro NN má od nedávného vítězství ve výběrovém řízení na starost reklamní agentura Saatchi & Saatchi.