Hrdý Cadillac

Autogigant General Motors oprášil ikonickou značku vozů Cadillac a v kontrastu k dosavadním, ryze produktovým reklamám nasadil melancholický minutový imageový spot se sloganem Dare Greatly (volně přeloženo Hrdě vpřed). Marketingovou strategii má od loňska na starosti Němec Uwe Ellinghaus s dlouholetou praxí u autoznaček BMW, Mini, Rolls-Royce a značky luxusních per Montblanc. Cadillac si s novou kampaní dělá ambice zbavit se image vozů pro seniory a být sebevědomou značkou pro vzdělané a zároveň na značkách nezávislé zákazníky. Proto také ve videu je značka celou dobu značně upozaděna a objeví se až v posledních vteřinách s hashtagem Dare Greatly. Kreativu pro Cadillac navrhla agentura Lowe and Partners ze stáje Interpublic.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia