Grey vyčlenila miléniany

Americká agentura Grey Advertising zahýbala škatulemi a rozhodla se vyčlenit jedno své křídlo výhradně pro zaměstnance z generace tzv. milénianů. Pozastavil se nad tím internetový server PSFK.com s tím, že milénianů – tedy lidí narozených v letech 1980 až 2000 – je v americké populaci 25 % a Grey má celkem tisíc zaměstnanců, jejich separace dle věku však není v agenturní branži rozhodně obvyklá. Agentura své rozhodnutí zdůvodnila tím, že miléniani nejenže tvoří 48 procent jejích zaměstnanců, ale mají prý i jiné pracovní návyky: komunikují neformálněji a víc jim vyhovuje práce v kolektivu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-22

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-22

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Sluha
Odpovědnost
Beats for Love

MAM Exkluzivně v časopise

Koen Pauwels
Andrew Tindall
MAM live: influenceři
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Svijany Shine_nový web-otvírák - 2025-05-26T153410
MAM Souboj spotů květen
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Svijany Shine_nový web-otvírák - 2025-05-26T153410
MAM Souboj spotů květen