Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ČT inovuje měření internetu

Česká televize začne využívat metodiku ratingu televizních pořadů na internetu, přičemž počet diváků videoobsahu stanoví na základě odsledovaného času. Data televize odebírá od společnosti Gemius, realizátora měření internetové návštěvnosti, neboť projekt nepodpořila valná hromada Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Na nové metodice se shodly televize v Asociaci televizních organizací (ATO), jejím členem však není televize Nova. Podle dat za rok 2014 si v internetovém archivu pustilo mainstreamové pořady ČT1 vysílané v prime timu 4 až 8 % dalších diváků. Např. docusoap Čtyři v tom, která loni běžela na ČT 2, si do 30 dnů od vysílání pustilo 61 tisíc diváků, což tvoří až 20 % její živé TV sledovanosti. (Více na str. 25.)

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu