ČT inovuje měření internetu

Česká televize začne využívat metodiku ratingu televizních pořadů na internetu, přičemž počet diváků videoobsahu stanoví na základě odsledovaného času. Data televize odebírá od společnosti Gemius, realizátora měření internetové návštěvnosti, neboť projekt nepodpořila valná hromada Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Na nové metodice se shodly televize v Asociaci televizních organizací (ATO), jejím členem však není televize Nova. Podle dat za rok 2014 si v internetovém archivu pustilo mainstreamové pořady ČT1 vysílané v prime timu 4 až 8 % dalších diváků. Např. docusoap Čtyři v tom, která loni běžela na ČT 2, si do 30 dnů od vysílání pustilo 61 tisíc diváků, což tvoří až 20 % její živé TV sledovanosti. (Více na str. 25.)

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard