Reklama
Megaboard

České aerolinie zavádějí nové m-aplikace

České aerolinie spustily novou generaci nativních mobilních aplikací pro operační systémy iOS a Android, které

„obsahují řadu nových služeb a vylepšení, jako například nákupní košík, speciální nabídky, možnost nákupu vybraných doplňkových služeb nebo realizovat úhrady až dvanácti způsoby plateb“. Firma si od nich slibuje 50procentní meziroční nárůst objednávek realizovaných přes chytré telefony. „Jsou přizpůsobeny nejnovějším trendům a uživatelsky přátelské bez zbytečných mezikroků,“ vysvětluje Ján Tóth, ředitel ČSA pro obchod a marketing. Aplikace jsou k dispozici v pěti jazykových verzích a klientům umožní kromě rezervace či nákupu letenek a odbavení pomocí mobilního telefonu nově také nákup vybraných doplňkových služeb

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále