Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Česká cena za PR už podesáté

Asociace PR agentur spustila jubilejní desátý ročník soutěže Česká cena za PR. Všechny loňské kategorie zůstávají zachovány, novinkou je rozdělení některých kategorií a samostatné tiskové zprávy, zábava a sport. Projekty lze přihlašovat až do 10. dubna, hlásit se mohou ty, které se uskutečnily v době od února 2014 do dubna 2015. Soutěž je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru nebo jednotlivcům. Oceňovány jsou PR projekty či jejich části, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.

Reklama
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)