Actimel opět rozdává snídaně

Po loňské podzimní roadshow, při které Actimel rozdával snídaně na různých místech České republiky, se společnost Danone rozhodla na tuto akci navázat. Tentokrát se snídaňové pop-up zóny objeví v průběhu února v České republice, na Slovensku i v Maďarsku a akci podpoří i venkovní reklama, on-line aktivity a ochutnávky v in-storu. V Čechách je možné stan s interiérem kavárny a živou hudbou navštívit každý všední den dopoledne od 11. do 20. února na pražském Andělu a o valentýnském víkendu ve Špindlerově Mlýně. Pokud se některému ze zájemců nebude chtít ven do zimy (i když organizátoři slibují vyhřívaný stan), může si z pohodlí domova nebo kanceláře zasoutěžit na webové microsite Probudkolegu.cz a vyhrát snídani i s donáškou pro celou kancelář. Projekt od kreativních návrhů až po kompletní realizaci ve všech třech zemích zajišťuje agentura Rituál. Za digitální část projektu zodpovídá společnost Inspiro Solutions.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk