Volvo s nejdelším spotem v historii

Švédská automobilka Volvo natočila nejdelší spot své historie. Čtyřminutovou reklamu agentury Forsman & Bodenfors režíroval v produkci New Land Gustav Johansson. Zachycuje zimní krajinu, ve které se objevuje model Volvo v různých situacích, ale pokaždé v atmosféře s nádechem smutku a melancholie, pro který má švédština samostatné slovo „vemod“. Tento pocit odráží podle tvůrců reklamy švédskou zkušenost s dlouhými zimními měsíci, které pomáhají probouzet ve Švédech jejich kreativitu, což se projevuje v řadě oblastí od hudební tvorby až po výrobu aut. Spot byl do vysílání nasazen v plné délce čtyř minut, ale jsou připraveny i jeho minutové a půlminutové verze. Je součástí dlouhodobé kampaně Volva Made in Sweden.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk